Your browser (Internet Explorer 6) is out of date. It has known security flaws and may not display all features of this and other websites. Learn how to update your browser.
X
Kurumsal Öğrenme Stratejileri 0 Beğendim Spam Favorilerime Ekle Değerlendir

Kurumsal Öğrenme Stratejileri

       Farklı işlevlere sahip gruplardan ekip oluşturma:Kurumda birden fazla noktayı ilgilendiren problemlerin çözümünde kullanılır.

      Paralel iletişim:Bürokratik bir sistemde yeniliklerin ve yaratıcılıkların kullanılmasında kullanılır.

      Geleceğini birlikte planlama:Kurumun müşteri ihtiyaçları ve dış etkenler nedeniyle hedeflerini yeniden belirlemesi gerektiğinde kullanır.

      Başarıyı Değerlendirme:Müşterilerin memnuniyeti, çalışan motivasyonu ve kurumdaki öğrenme performansını ölçmek için kullanılır.

      Bir grupla çözüm bulma:Çözümü karmaşık problemlerin çözümlenmesinde kullamılır.

      Beyin Fırtınası: Acil çözümlenmesi gereken sorunlar ve hemen değiştirilmesi gereken süreçlerde kullanılır.

      Kıyaslama yapma:Diğer kurumların başarı öykülerinden yararlanmak için kullanılır.

      Sanal öğrenme ortamları:Uzak noktalarda çalışan kişileri eğitmek gerektiğinde ya da onların bilgisine ihtiyaç duyulduğunda kullanılır.Uzaktan konferans toplantıları,e-öğrenme ve eş zamanlı bilgi paylaşımı şeklinde gerçekleştirilir.

Görüntülenme Sayısı: hesaplanıyor...

Yorum Yap

İsim*

email*Sizi bilgilendirmek için kullanılacak

Yorumu Ekle