Kurumsal Öğrenme Stratejileri
Farklı işlevlere sahip gruplardan ekip oluşturma:Kurumda birden fazla noktayı ilgilendiren problemlerin çözümünde kullanılır.
Paralel iletişim:Bürokratik bir sistemde yeniliklerin ve yaratıcılıkların kullanılmasında kullanılır.
Geleceğini birlikte planlama:Kurumun müşteri ihtiyaçları ve dış etkenler nedeniyle hedeflerini yeniden belirlemesi gerektiğinde kullanır.
Başarıyı Değerlendirme:Müşterilerin memnuniyeti, çalışan motivasyonu ve kurumdaki öğrenme performansını ölçmek için kullanılır.
Bir grupla çözüm bulma:Çözümü karmaşık problemlerin çözümlenmesinde kullamılır.
Beyin Fırtınası: Acil çözümlenmesi gereken sorunlar ve hemen değiştirilmesi gereken süreçlerde kullanılır.
Kıyaslama yapma:Diğer kurumların başarı öykülerinden yararlanmak için kullanılır.
Sanal öğrenme ortamları:Uzak noktalarda çalışan kişileri eğitmek gerektiğinde ya da onların bilgisine ihtiyaç duyulduğunda kullanılır.Uzaktan konferans toplantıları,e-öğrenme ve eş zamanlı bilgi paylaşımı şeklinde gerçekleştirilir.
Görüntülenme Sayısı: hesaplanıyor...